Generatore a gas GE Frame 6B gas turbine

































Se avete deciso di comprare il mezzo ad un prezzo basso,bisogna assicurarsi che la persona con cui state comunicando è un venditore reale.Scopri tutte le informazioni possibili sul proprietario del mezzo. Uno dei metodi di truffa è quello di autonominarsi una azienda realmente esistente. In caso di dubbi, chiediamo gentilmente di contattarci per ulteriori controlli, tramite il modulo di feedback.
Prima di decidere di fare un acquisto, esaminate attentamente diverse offerte di vendita, per capire il costo medio del modello del mezzo scelto. Se il prezzo di offerta che Le piace è molto più basso rispetto alle offerte simili, pensateci. Una notevole differenza nel prezzo può indicare su difetti nascosti o sul tentativo del venditore di commettere una truffa.
Non comprare le merci, il prezzo di cui è troppo diverso dal prezzo medio di un mezzo simile.
Non acconsentire cauzioni dubbie e pagamenti anticipati della merce. In caso di dubbi, non abbiate paura di chiarire i dettagli, chiedete ulteriori foto e documenti del mezzo, controllate l'autenticità dei documenti, fate domande.
Il tipo più diffuso di truffa. I venditori disonesti possono richiedere una certa somma dell'acconto, per la «prenotazione» del diritto per l'acquisto del mezzo. In questo modo i truffatori possono raccogliere una grande somma del denaro e scomparire, e non farsi più sentire.
- Il trasferimento di pagamento anticipato sulla carta
- Non effettuare il pagamento anticipato senza la stipula dei documenti, che confermano il processo di devoluzione di denaro, se durante la comunicazione il venditore solleva dei dubbi.
- Trasferimento sul conto del "fiduciario"
- Una tale richiesta deve allertare, probabilmente state comunicando con un truffatore.
- Il trasferimento sul conto dell'azienda con un nome simile
- Attenzione, i truffatori possono mascherarsi come aziende famose, apportando piccole modifiche nel nome della società. Non fare i trasferimenti dei soldi, se il nome dell'azienda solleva dei dubbi.
- Sostituzione di propri dati in fattura dell'azienda reale
- Prima di fare il trasferimento del denaro, chiediamo gentilmente di accertarsi della correttezza delle credenziali, e se essi appartengono all'azienda indicata.
Dati di contatto del venditore










2x GE Frame 6B gas turbines
### Technical Summary
#### Equipment Details
**Gas Turbines**: Two GE MS 6001 B gas turbines paired with AEG generators (Type S7102/2)
**Operation History**
**Commissioning**: 1981
**Gas-fired Operation**: Until 2005
primarily for base load (~7000 hours/year)
**Operational Hours in Combined Cycle**
GT21: ~167,000 hours
~1130 starts
GT22: ~159,000 hours
~1180 starts
**Retrofitted**: In 1996 with water injection for NOx reduction
**Conversion**: In 2007 to peak load operation using heating oil (HEL) with new steel chimneys and upgraded control systems to ABB Procontrol 14
**Operational Hours in Peak Load**
GT21: ~130 hours
~177 starts
GT22: ~150 hours
~180 starts
**Last Network Operation**: 2015
**Last Oil Service**
GT21: October 2015
GT22: September 2016
**Last Borescope Inspection**: December 2016
**Defect**: Heating oil transfer line issue in 2017 halted operations
**Decommissioning**: September 2023
#### Technical Specifications
**Application**: Generator drive
**Shaft Speed**: 5105 rpm
**Control System**: ABB Procontrol 14
**Protection Systems**: Overspeed
overtemperature
vibration
and flame monitoring
**Cooling Mechanism**: Integrated rotation device in the torque converter
#### Environmental Conditions
**Ambient Temperature**: 15°C
**Air Pressure**: 0.9945 bar
**Pressure Drop in Intake System**: 10.0 mbar
**Exhaust Diffuser Outlet Pressure**: 30.0 mbar
**Relative Humidity**: 60%
#### Compressor Section
**Stages**: 17 axial stages
**Type**: High-performance axial compressor
**Casing**: Horizontally split
**Inlet Guide Vanes**: Adjustable
#### Turbine Section
**Stages**: 3 continuous shaft stages
**Casing**: Horizontally split
**Guide Vanes**: Fixed
#### Combustion System
**Type**: 10 concentric ring chambers around the compressor
**Fuel Nozzles**: One per chamber
pressure atomized
**Ignition**: 2 spring-loaded
self-retracting electrode-type spark plugs
**Flame Monitors**: 2 ultraviolet
#### Bearing Arrangement
**Number**: 2
**Lubrication**
**Bearing No. 1**: Pressure lubricated
combination of thrust and journal bearings
**Bearing No. 2**: Lemon bore journal bearing
#### Starting System
**Device**: Diesel engine (12 V-71-NT turbocharger)
**Torque Converter**: Hydraulic with integrated reversing gear and rotation device
#### Fuel System
**Operating Fuel**: Heating oil (HEL)
**Fuel Pump**: Auxiliary gear-driven screw pump with constant flow
**Fuel Distributor**: Free-rotating
10 elements
**Fuel Shutoff Valve**: Electrohydraulic servo control
**Fuel Filters**: 2 low-pressure full-flow
1 high-pressure full-flow
#### Lubrication System
**Lubricant**: Petroleum-based
**Total Volume**: ~7000 liters
**Main Oil Pump**: Shaft-driven
flange-mounted to auxiliary gearbox
**Auxiliary and Emergency Oil Pumps**: Motor-driven submersible centrifugal pumps
#### Heat Exchanger
**Type**: Oil/Water
**Quantity**: Single unit
#### Lubrication Filters
**Type**: Full-flow with changeover valve
**Quantity**: 2
**Filter Type**: 5-micron
#### Hydraulic System
**Pump**: Gear-driven axial piston pump
**Filters**: 2 full-flow with changeover valve
#### Cooling System
**Pump**: Gear-driven centrifugal pump
#### Atomization Air System
**Main Compressor**: Gear-driven centrifugal compressor
**Starting Compressor**: Positive displacement pump driven by starting diesel
**Pre-cooler**: Tubular and air/water heat exchanger
**Air Filter**: Centrifugal separator
#### Performance Data
**Output at Generator Terminals (Heating Oil)**: Base load 33.75 MW
**Efficiency**: 29.9%
**Exhaust Mass Flow**: ~131.3 kg/s
**Exhaust Temperature**: ~530°C
The spare parts are
compressor and turbine blading
used (various) and revised (leading row 2 + 3 and running row 1 + 2)
Transition pieces used and revised
Flammrohre used and revised
Fuel nozzles and much more
Cover segments (new)
As well as a complete warehouse with small parts (hydraulic components
screw connections
seals
measurement technology
etc.)
Find more here
mostrare i contatti
Contact us at
mostrare i contatti